Program Bubur Lambuk (Moh ler kaco-kaco!) bersama Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN)

 Program : Program Bubur Lambuk (Moh ler kaco-kaco!) bersama Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN)   
Tajaan :Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN)
Anjuran : Jawatankuasa Perwakilan Pelajar
Tarikh : 17 JULAI 2013
Masa : 8.00 am - 11.30 pm
Tempat : Dewan Jubli Perak, PUO

Politeknik telah mendapat tajaan daripada Pihak PTPTN untuk menganjurkan program yang besar ini yang dinamakan Program ”Moh Ler Kacau-Kacau Kawah’’ serta Majlis Berbuka Puasa yang dianjurkan oleh Jawatankuasa Perwakilan Pelajar.Program ini merupakan program rasmi yang akan dilakukan setiap tahun.
   Program ini telah disertai oleh warga Politeknik Ungku Omar seramai lebih kurang 100 orang yang terdiri daripada pelajar-pelajar,staf-staf,Alumni,Puspanita serta turut disertai oleh pihak PTPTN dan Komuniti Luar.
Sepanjang program bubur lambuk berlangsung, dapat dilihat bahawa para peserta bertungkus serta bertanding dengan ahli kumpulan yang lain untuk memperoleh kemenangan dalam pertandingan yang dipertandingkan. Manakala semasa majlis berbuka puasa berlangsung,dapat dilihat bahawa segelintir pelajar-pelajar PUO turut menghadirkan diri bagi memeriahkan majlis yang mulia itu.
  Program ini juga merupakan program yang terbesar yang dianjurkan oleh Jawatankuasa Perwakilan Pelajar dan merupakan pengajaran baharu yang diperoleh dari pihak luar.Akhir kata,kami mengucapkan jutaan terima kasih diatas penglibatan warga PUO bagi memeriahkan program yang dianjurkan.


Gambar-gambar aktiviti:











































































































































































































































Tiada ulasan:

Catat Ulasan